Повернутися

 Ефективність нашого навчального центру

Будь який продукт на ринку становиться краще, якщо існує конкуренція.

В галузі освіти у нас монополія держави. І, як наслідок, підготовка студентів слабішає.

Чинників тут багато: юридичні, фінінсові, соціальні і т.і.

Виникає думка, що створив комерційний навчальний заклад можна досягнути кращого ефекту.

Бізнес, який має постійний дохід та акумульований капитал, може відкрити навчальний центр. Назвати його школою чи академією. Організувати приміщення з повною сучасною оснаскою. Забезпечити вирішення адміністративних питань.

 

Ось далі постають питання, які вирішуються набагато складніше.

Потрібні викладачі. Викладачі з досвідом розробки дисципліни чи курса, вмінням розповідати та знанням того, що розповідаємо.

Можна перекупити викладача з державного закладу запропонувавши більше заробітню платню. А соь тут проблема. Мотивація більшості викладачів не розмір заробітної платні, а сам процес підготовки фахівців та споріднений процес наукової роботи.

Отже ми маємо сучасний комерційний навчальний заклад, де проблеми з викладанням або зі змістом (пропонують одне, а читають інше).

 

Чим ми відрізняємось?

По-перше, ми викладали досить довго (20 років), щоб називатися викладачами з досвідом. Якщо цікаво, то ось наша сторінка на ФБ з 2016 року - штучноїї не створити.

По-друге, нас цікавить викладання, коли слухачі зацікавлені. Питання не в тому щоб викласти матеріал і пійти до дому, тобто процес навчання. Наша мета - це результат наших слухачів, або результат навчання - кінцевий рівень підготовки слухачів, що до нас звернулись.

По-третє, не маючи обмежень, ми розробили та користуємося стендами для практики. Коли власними руками пропонується зробити якусь операцію, то її зміст становиться зрозумілим.

По-четверте, наші курси складені і ілюстровані на стільки, на скільки це можливо. Крім цього, під час читання курсу ми демонструємо нехітрі, але повчальні.

В кінці ми хотіли б звернути Вашу увагу на достатньо цікавий і вдалий навчальний продукт:

відео курс «Проєктування вентиляційних систем».

Цей формат досить інноваційний і маєть ряд суттєвих переваг: нема обмеження на час доби, нема обмеження на кількість переглядів, викладання матеріалу поступове, всі завдання містять відео з роз’ясненням рішення, а не просто відповіді.

Як це відбувається  - подивиться відео огляд, або відео уривки на нашому Youtube каналі.

Коментарі

Написати коментар

Щоб залишити коментар авторизуйтесь на сайті